zaterdag 22 maart 2014

Mascara,remover en wattenschijfjes

Hee meiden,
Ik heb deze mascara op mijn verjaardag gekregen van mijn moeder! Ik doe hem elke dag op, ik vind hem echt super! Ik zelf doe met een mascara net geen jaar. vroeger deed ik niet elke dag mascara op maar nu toch wel, want ik vind het erg mooi staan al zeg ik het zelf.
Je kunt deze mascara kopen bij de Etos voor 5,99! Ik vind dit niet heel duur voor een mascara want ik doe er ongeveer een jaar mee. En hij doet het super, dus 5,99 vind ik een goede prijs.
In de mascara zit 13 ml. En het blijft 24 uur zitten!
Het borsteltje is niet heel groot, maar ook niet heel klein. Het zit tussen de grote en kleine in. Je kan je boven wimpers maar ook je onder wimpers er goed mee  doen!
Ik heb zelf niet altijd zin om elke ochtend mascara op te doen, maar als ik het dan weer op heb vind ik het toch wel weer mooi staan!

resultaat
Elke dag haal ik mijn mascara eraf, met deze remover. Soms doe ik iets te veel op mijn wattenschijfje en dan krijg je hele vete ogen dus je moet niet al te veel doen. Ik gebruik altijd 1 watteenschijfje, op allebei de kanten doe ik de olie en dan  voor elk oog een kant. Dan wrijf je met het wattenschijfje over en rondom je oog.

  • Deze remover is voor alle huidtypen. 
  • Het is olie (amandelolie).
  • In dit flesje zit 150 ml. 
  • Je kunt de make-up remover kopen bij de Kruidvat voor 1,89.


  • Deze wattenschijfjes kun je kopen bij de Kruidvat voor 0.90
  • Er zitten  80 wattenschijfjes in
  • Het is 100 % katoen (cotton)
  • Het wattenschijfje is rond en best wel dun 


-xxx- Joanne -xxx-

Ps: wat vind je van dit artikel?



3 opmerkingen:

  1. Ik vind het zo gaaf :-) je legt het uit ik begrijp het.
    Tis gewoon leuk om je blog te lezen .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey kan je misschien info geven over verschillende removers voor je oog

    Xx salem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik gebruik eigenlijk alleen deze remover en ik heb geen andere,dus ik kan je geen informatie geven over andere removers sorry... Maar misschien al je op Google wat informatie kan vinden! -xxx- Joanne -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen