zaterdag 8 maart 2014

Hand & nail cream

Ik heb voor dit artikel een hand & nail cream. En het is niet zomaar een hand & nail cream, het is een cocos hand &nail cream! Jullie denken misschien oké.... Nou dat is omdat ik cocos zo lekker vind en hij ruikt heerlijk! Het klinkt misschien best raar,maar ik ben gewoon dol op producten van cocos! Dus er komt later waarschijnlijk nog een artikel over een cocos product.


Je kan deze hand & nail cream kopen bij de Action, voor 0.80  cent! Ik vind dat helemaal niet duur voor een cream, maar het komt natuurlijk ook omdat de Action een goedkope winkel is. In de tube zit 100 ml.
Het is wit, maar dat is natuurlijk wel logisch want de binnenkant van een cocos is wit. Je moet wel goed opletten als je het op je hand wil doen, want het is best wel dun. Dus als je te hard in de tube knijpt komt er heel veel uit.

Door de hand & nail cream voelt je huid glad, zacht en verzorgd aan! En het is ook goed voor je nagels.

-xxx- Joanne -xxx-

Ps: wat vind je van deze hand & nail cream?

5 opmerkingen:

  1. Hij ruikt heel lekker! Cocos schrijf je zo i.p.v.cokes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt mij ook een lekkere handcrème!! Bedankt voor de tip!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die hand crème heb ik ook en die ruikt inderdaad heel erg lekker en is fijn voor je handen. Je hebt er ook maar heel weinig van nodig, dus het is al goedkoop en je doet er ook lekker lang mee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen