zaterdag 6 december 2014

Sinterklaas kadootjes!

Gisteravond was het sinterklaas en ik heb 8 hele leuke dingen gekregen. Mijn vader had mij getrokken en heeft als surprise een selfie stok gemaakt, waar klein vuurwerk op zat. Ik moest aan een touwtje trekken en dan kwam er allemaal confetti uit!
Ik zelf had ook mijn vader getrokken! Het was best wel moeilijk om voor hem iets te verzinnen want ik had hem voor de 2de keer. Uiteindelijk had ik toch een leuk idee, om een grote bijbel te maken. Met aan de voorkant het gedicht en verder mooie teksten en  achter in het boek zat een kadootje om te grabbelen. Ik had via internet kadootjes bestelt, alleen ze zijn nog niet bezorgt... Best jammer, maar waarschijnlijk komen ze vandaag en heeft hij ze nog!
Als eerste kado heb ik een 2 in 1 krul/stijl tang gekregen, waarschijnlijk ga ik hem zondag uittesten! Vandaag ga ik namelijk mijn haar wassen en dan kan het zondag gaan krullen of stijlen, weer nog niet precies wat ik ga doen. J

Deze sugar body scrub met een bloemengeur, lijkt me heel fijn! Toen ik hem open deed zag je ook echt allemaal suiker zitten, dus ben benieuwd. 
Babylipsss! Ik had er al één, die is oranje met rood en nu deze, heel bij mee!
Deze paarse glitter nagellak van essence. 
Deze oogschaduw basis van essence. 
Natural lips, lip balm ik heb hier al een ander soort van met een roze deksel. Dus ik vind het leuk om er nu 2 van te hebben. 

Dit pallet absolute nude van catrice, vroeg ik ook voor sinterklaas. Super, dat ik hem gekregen heb!
Ik wilde nog een warme sjaal bij mijn winterjas en hierbij heb ik er één! Hij is lekker lang en het is een fijne stof die zacht aanvoelt. Ik heb een zwarte jas dus daar pas die perfect bij en als patroon staan er grote en kleine sterren op, waardoor die helemaal af is.

Om een aantal producten komt een artikel, dus die zien jullie vanzelf!

-xxx- Joanne -xxx-

2 opmerkingen:

  1. Hele leuke cadeautjes! Zelf vind ik de oogschaduwbasis niet zo fijn, maar misschien jij wel! En die scrub.... oehhhh ziet er goed uit! Leuke cadeautjes heb je gekregen!

    Liefs, Laura♥

    www.beautylovebylaurax.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo hee jy hebt een goeie sint dit jaar !!!
    Maar de sint vond jou supprise ook ontzettend knap en mooi gemmakt..
    Groet sint

    BeantwoordenVerwijderen